Wednesday, October 19, 2011

I believe in everything

weheartit.com

2 comments:

  1. Viisas mies :)

    Kuvasi ovat muuten oikein hienoja! Mitä kameraa mahdat käyttää? Yritän tässä joku kaunis päivä (mitä todennäköisemmin palkkapäivä:D) hankkia itselleni vihdoin ja viimein kunnon kameran. Osaisitko suositella jotain?

    ReplyDelete
  2. Kiitos ihana että liityit lukijaksikin :)

    Niin niistä kameroista. Oon aika huonosti perehtynyt muihin kameroihin, ite hankin omani jonkun megatarjouksen houkutteleman Mulla on siis ollut nyt monta vuotta käytössä Pentaxin K20D. Musta tota oli helppo opetella käyttämään sillon aikoinaan, automaattiasetukset on ihan ok ja jos ei muuten osaa järkkäriä käyttää, löytyy Pentaxin manuaalikäyttöön ihan suomenkielisetkin simppelit ohjeet netistä. Oon ollut tyytyväinen tohon, uusi objektiivi ois haaveissa kylläkin. Vaikka oon siinä käsityksessä että Pentaxin mukana tuleva objektiivi (joka siis mulla tossa peruskäytössä) on parempi kuin esim Canonin EOS sarjan rungon mukana tulevat. Jos mulla ei olis tota Pentaxia niin ostaisin varmaankin Canonin. Kannattaa tutkia netistä vaihtoehtoja! En usko että mikään uusimmista kameroista on huono, sit on vaan eri ominaisuuksia ja joskus hinnat on tosi eroavat!

    ReplyDelete